2014. január 2., csütörtök

Vendég

Mint mondtam ez egy rövidebb rész lett és szerintem egy nem lett olyan jó.De azért Köszönöm azoknak akik pipálgatnak. Nagyon sokat jelent nekem.:)

A srácok elmentek. Utána pedig hangos léptek hallatszottak. Harry rontott be.
-Figyelj Niall itt marad. Egy szót se szeretnék hallani. Itt van a kajád és most kuss legyen.-suttogott.
-Rendben.-válaszoltam.
Niall gondolom a bandatársa. Szép neve van. A tálcáról levettem az említett tárgynak a tartalmát majd mint valami őrült hiper-szuper sebességgel magamba burítottam az ételt. Marhára éhes voltam már. Az ájulásnak is köszönhető volt az hogy igen keveset eszek.
                                                                          ***
Nem tudom mennyi idő lehetett de az álom elnyomott mint szokott. Újból egy másik világba csöppentem.
                                                                               ***
Sötétség. Ez az az egy szó amivel körül tudnám írni ezt a helyiséget. De egy valami ismerős volt. Az ajtók. Megint láttam őket. Megint valamilyen szám vagy írás állt rajtuk. Meglehetősen furcsa egy helyzet az biztos. Egy belső hang azt sugallta menjek még egyszer a '22'-be. Ugyanazt a fiút láttam akit a múltkor megérintettem. Egy gitárral a kezében ült a széken. Rajtam időzte a szemeit. Én pedig belenéztem azokba. Istenem. Nem tudom leírni milyen érzés járt át amikor azokba a tengerkék csodákba  néztem. Leültem a földre. Ő nem szólt semmit. Felállt a székről és a mellettem levő üres helyen foglalt helyet. A kezemhez ért és megfogta azokat. Összekulcsolta. Kíváncsi   fejjel néztem a cselekedeit. Hirtelen egy szó hagyta el a száját.
-Gyönyörű vagy.-suttogta.
Én nem szóltam semmit. Ránéztem majd az arcát közelebb húztam. Ekkor megint jött az mint ami a múltkor. Eltűnt.
                                                                       ***
Mérgesen nyitottam ki a szemeimet, ugyanis valaki felébresztett. Valaki akire éppen most jött rá a gitározhatnék. Amikor rápillantottam a miniórámra az idő 01:35-öt mutatott. Remek. Harry ilyenkor alszik tehát csak az a bizonyos Niall lehetett. Gondoltam eljátszom hogy Hazz barátnője vagyok. Megkérem hogy hagyja abba. Kikeltem az ágyból. Egy pizsi volt rajtam. Felvánszorogtam a lépcsőn. Megkerestem a hang kiinduló pontja felé vezető utat. A hang az első emeletre vezetett. Kinyitottam az ajtót.  És nem hittem a szemeimnek.

2 megjegyzés: