2014. január 2., csütörtök

Ájulás

A fény világította meg a szemeimet. A tudat. hogy felkeltem  elszomorított. Egy újabb nap amit kénytelen vagyok átélni. Egy újabb kínszenvedés. Egy újabb feladat amit teljesítenem kell. Gondolataimból egy hatalmas korgás ébresztett fel. Éhes vagyok. Kipattantam az ágyból majd szépen lassan lesétáltam. Remélem Harry még alszik. Ahogy a lépcsőn másztam minden fok megnyikorgott egy kicsit. Felsikítottam. A lépcső alján Harry állt. Haragos tekintettel nézett velem szembe.
-Hova hova Diana?-érdeklődött.
-Én..Én csak ennivalóért jöttem.-dadogtam.
-Ohh szóval kaja. Tehát akkor most szépen felvánszorogsz vissza a szobádba és megvárod míg én viszek fel valamit. A fiúk hamarosan itt lesznek. Nem szeretném ha téged itt látnának.-próbált higgadt maradni.
Amilyen gyorsan csak lehetett felszaladtam. A sarokba bújtam. Sajgott a fejem. Rettentően rosszul éreztem magam. Mintha két ágyat látnék magam. Már csak azt éreztem hogy a szemeim lecsukódnak. 
                                                                                    ***
Harry előttem mozgatta a kezeit...És kiabált.
-Diana.Diana. Diana jól vagy? Ébren vagy?-a hangjában egy kis törődést éreztem. 
-Ébren vagyok de kérlek ne kiabálj.
-Rendben.
-Mi történt velem?-érdeklődtem.
-Elájultál... 
-Ennyi? És még orvost se voltál képes hívni?-álltam a lábamra nagy nehezen.
-Ennyi igen ennyi. Nem voltam képes orvost hívni? Tudod előbb hallgass meg utána beszélj. A kezeimbe vittelek el az orvoshoz. De mivel nem találtak semmi rendellenességet hazaengedtek. Visszahoztalak a szobádba. Itt voltam melletted. Vártam mikor kelsz fel. Próbáltam kedves lenni. Te állandóan vagy közbevágsz a szavaimba vagy olyanokat mondasz hogy azokkal felidegesítesz.-kelt ki magából azután pedig kiviharzott  a szobámból. 
Még engem hibáztat. Nekem tényleg annyi lesz. Teljesen ki fogok tőle készülni. Csak tudnám már miért vagyok itt. Mondaná már el. Egy hangos kopogás szakított félbe. Biztos a többi fiú jött. 
-Helló haver.-köszöntek mindannyian. 
-Sziasztok.-válaszolt egyhangúan.
A beszélgetésüket már nem tudtam hallani. azt még nem említettem hogy a próbatermük alatti szobában vagyok így sokszor hallom amiket énekelnek. Meg kell hogy mondjam mind az ötüknek remek hangja van.
Neki láttak az éneklésnek. Csakhogy ezt a dalt még egyszer se hallottam. Egyszerűen csodálatos és gyönyörű.
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And i'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me
I know you've never loved
The crinkles by your eyes
When you smile,
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back
At the bottom of your spine
But i'll love them endlessly

I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if i do
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things

You cant go to bed
Without a cup of tea
And maybe that's the reason
That you talk in your sleep
And all those conversation
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me
I know you've never loved the sound of your voice tape
You never want to know how much weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

I won't let these little things
Slip out of my mouth
but if it's true
It's you
Oh it's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little things

You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right darlin'
But i want you to
If i let you know
I'm here for you
Maybe you'll love yourself like i love you
Oh..


I've just let these little things
Slip out of my mouth
Because it's you
Oh it's you
It's you
They add up to
And i'm in love you
And all these little things
I won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all your little things 


Amikor az egyik fiú a 'You'll never love yourself...'-es szöveget kezdte énekelni ott már nem bírtam magammal. Sírtam..sőt már szinte bőgtem. Az ő hangja valamiért jobban megfogott. Talán Ő jobban beleélte magát a dalba. Mindenesetre Fantasztikus volt. Nem gondoltam volna hogy egy dal ennyire meg tud hatni. Ennyi érzés lehet benne egyszerre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése